Serviceydelser
Fælles Service Center skal gøre det mere enkelt og effektivt at anvende telesundhed for borgere og sundhedspersonale.
Serviceydelser i Fælles Service Center
Fælles Service Center skal gøre det mere enkelt og effektivt at anvende telesundhed for borgere og sundhedspersonale.
Målet er, at personalet kan koncentrere sig om at levere høj kvalitet i behandlingen, mens Fælles Service Center tager sig af det praktiske omkring telesundhedsløsningerne.
Fælles Service Center går på tværs af kommuner, hospitaler, praktiserende læger og borgere.
Vi leverer følgende serviceydelser
Nedenfor kan du læse lidt om vores serviceydelser. Du kan også klikke dig til en uddybende beskrivelse i menuen til venstre.
Support
- Teknisk support. Telefonisk og pr. mail (fjernsupport)
- Brugeradministration
- Evt. samarbejde med systemleverandører
- Mulighed for at yde udvidet support udenfor normal åbningstid
- Statusrapporter over antal brugere
Logistik
- Lagerføring
- Rengøring/klargøring af udstyr
- Device management herunder installation af app, opdatering af udstyr mm.
E-learning
- Oplæring af borgere i anvendelse af telesundhedsløsningerne
- Oplæring af sundhedspersonale i at anvende telesundhedsløsningerne
Råd og vejledning om
- Opstart af nye telesundhedstiltag
- Kliniske og tekniske arbejdsgange
- Valg af teknisk udstyr/løsninger
- Støtte til projektledelsen
- Hjælp til evalueringer
Statistik på teknisk support
- Information om henvendelser fra brugerne
- Information om fejl, der vedrører det tekniske udstyr