Systemadministration af telesundhedsløsninger.

Som følge af at projektet Horsens på Forkant overgår fra projekt til drift, afprøver Fælles Servicecenter fortsat at varetage den daglige support, brugeradministration og op-/nedtagning af udstyr i det der nu hedder Sundhedshotspottet.

Yderligere afprøves også systemadministratorrollen på den anvendte platform, opgaverne her bliver:

  • Funktionstest af nye funktioner. Er principielt uafhængig af it miljø og kan udføres centraliseret
  • Drifttest på udstyret
  • Undervisning/introduktion til nye funktioner. Kan gøres lokalt og fælles
  • Koordination med lokale it afdelinger og lokale superbrugere

Denne opgave igangsættes i første omgang i Horsens, men forventes at kunne videreføres til andre kommuner og regionale enheder, der benytter sig af platformen.

 

Læs case omkring hvad Horsens Kommune har fået ud af samarbejdet med Fælles Servicecenter

Hjælp til support

Åbningstider 
Mandag-fredag kl.8-16

Ring 7020 3048

eller skriv til 

support-telesundhed@falck.dk